Intrebari Frecvente

1.

De ce acte am nevoie pentru o rezervare?

În cazul în care achiziția se face pe persoană fizică este nevoie de o carte de identitate cu valabilitate de cel puțin încă 30 zile. Dacă sunteți căsătorit/ă este necesară doar o carte de identitate a unuia dintre cei doi soți.

2.

Ce se întâmplă cu banii plătiți în cazul unei rezervări dacă mă răzgândesc?

În cazul în care dintr-un motiv neimputabil dumneavoastră nu mai puteți tranzacționa imobilul, vă vom returna banii de rezervare după ce un alt cumpărător va semna o altă rezervare pe imobil dar nu înainte de a avea actele de renunțare la imobil semnate de către dumneavoastră.

3.

În ce stadiu se vând apartamentele?

Apartamentele se vând la cheie cu utilitățile agreate funcționale. Acest aspect implică o ușă exterior imobil, uși interioare, parchet, gresie, faianță, obiecte sanitare, prize, întrerupătoare, vopsea lavabilă, contorizări individuale, balcoane cu material antiderapant, balustradă conform tipului de apartament.

4.

Dar spațiile comune? Dar peisagistica?

Spațiile comune sunt amenajate cu iluminat pe senzori, etaje și apartamente marcate, ceramic montată, uși exterioare montate, interfon, lift, lavabilă, balustradă. Spațiile verzi sunt amenajate cu gazon, mobilier urban și plante verzi.

5.

Pot să îmi personalizez locuința?

În funcție de momentul ales, puteți accesa unul dintre pachetele standard care permit alegerea unor materiale de calitate foarte bună, achiziționate la nivelul dezvoltatorului, accesibile într-o gamă de 5 culori. Am solicitat însă partenerilor noștri să ne permită la acel moment accesul la o gamă superioară de culori și modele diferite care vor fi încadrate în alte două categorii. Le veți putea chiar combina!

6.

Cine plătește TVA-ul? Dar actele notariale?

Dezvoltatorul are de achitat alte taxe care decurg vânzării. TVA-ul reprezintă încadrarea dumneavoastră legală cu 9% sau 19%. Taxele notariale se achită de către cumpărător.

7.

Dispuneți de un broker financiar?

Da, vă punem la dispoziție serviciile unui broker, fără costuri suplimentare. Acesta va identifica la momentul potrivit cea mai bună posibilitate de creditare, obținând cel puțin 3 oferte competitive de produse bancare. Colaborările nu implică alegerea unei bănci, ci a unui produs, existând în acest moment colaborări semnate cu fiecare entitate financiară.

8.

Există costuri suplimentare / taxe de condomeniu?

Nu, ansamblul nostru nu beneficiază de sistemul property management după predare către asociația de proprietari, însă există câteva costuri normale de întreținere (curățenie imobil și spații exterioare, curent lift, apă irigație peisagistică, iluminat exterior, etc).

9.

Există regulament de ordine interioară? 

Da, se definitivează regulile de bună comunitate care au rolul de a respecta liniștea, a nu schimba configurația și designul blocului haotic și de a configura o conviețuire decentă a comunității din care ați ales să faceți parte!

10.

Se acceptă vizite pe parcursul proiectului?

Intenția de vizitare se anunță, se programează vizita, iar aceasta este coordonată în anumite intervale orare și zile ale săptămânii de către o persoană responsabilă cu securitatea în muncă.